شرکت بنای ماندگار تولید کننده تخصصی تجهیزات پارکینگ

09906099252

۰۲۱-۲۲۲۴۱۱۵۸

۰۲۱-۲۲۲۱۵۱۷۷

بنایی ماندگار، با بنای ماندگار

7 نکته طلایی در ارتباط با خرید محصولات بنای ماندگار

شرکت بنای ماندگار مجموعه‌ای است که در راستای تولید و خدمات تجهیزات ایمنی پارکینگی و شهری فعالیت دارد، و در میان سایر تولیدکنندگان و شرکت‌های این بخش دارای سیاست‌های تولیدی خاص خود، با شعار مشتری مداری می‌باشد. بنابراین ما قضاوت خوب بودن محصولاتمان را بر عهده مشتریان گرانقدرمان می‌گذاریم، و روی این گزینه تأکید می‌کنیم که سایر همکاران نیز با تلاش خود اجناس با کیفیت دارند؛ بنابراین، تمامی تولید کننده‌های دیگر را همکار خود می‌دانیم و یک مجموعه واحد تلقی می‌شویم.

طراحی مدرن محصولات

محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای لازم به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که، نه تنها از ساختار و ظاهر یک ساختمان محافظت می‌کنند، بلکه به فضای پارکینگ نیز جلوه‌ای منحصر به‌فرد می‌بخشند. محصولات بنای ماندگار یکی از بهترین گزینه‌ها جهت ارائه بیشترین جلوه دید به راننده محسوب می‌شود، و از این طریق باعث سهولت تردد خودروها داخل پارکینگ می‌شوند. طراحی زیبا و جذاب‌ این تجهیزات، انتخاب بسیار مناسبی برای پارکینگ‌های سر پوشیده و رو باز‌ ساختمان‌های تجاری، مسکونی و اداری می‌باشد.

استفاده از متریال با کیفیت بالا

محصولات بنای ماندگار به لحاظ تکنولوژی مواد به‌کار رفته در ساخت‌شان و انعطاف‌پذیری بالایی که دارند، قادرند فشار مکانیکی زیادی را ضمن حفظ ظاهر تحمل نمایند، و کمترین آسیب‌دیدگی را در هنگام برخورد وسایل نقلیه به آن‌ها، به خودروها وارد ‌نمایند.

طول عمر و دوام بالای محصولات

تجهیزات ایمنی و مبلمان پارکینگی بنای ماندگار، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مقاومت مکانیکی و دوام بسیار بالایی در برابر وزن انواع مختلف وسایل نقلیه از خود نشان می‌دهند، و به‌راحتی پاره یا شکسته نمی‌شوند.

سازگاری با محیط زیست

شرکت بنای ماندگار، جهت کاهش میزان ضایعات در تولید تجهیزات ایمنی و مبلمان پارکینگ غالباً از مواد سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت استفاده می‌نماید.

ارائه خدمات خوب به مشتریان و پشتیبانی پس از فروش

مشتریان عزیز می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصولات بنای ماندگار، با واحد پشتیبانی این شرکت تماس حاصل نمایند، و کارشناسان ما با تکیه بر دانش فنی و تجربیات خود و همچنین تجربه‌های سازمانی کسب شده در پروژه‌های بزرگ و کوچک خود، آماده ارائه سبد متنوعی از خدمات در حوزه مشاوره فنی، جهت کسب رضایت کامل از مشتریان خود می‌باشند. همچنین شرکت بنای ماندگار با داشتن کارشناسان و مشاوران خبره، شما مشریان گرانقدر را در طراحی و اجرای الگوی مناسب جهت نصب کلیه‌ی تجهیزات پارکینگی، مطابق با آخرین استانداردها راهنمایی می‌نمایند.

کمک محصولات بنای ماندگار به افزایش ضریب ایمنی

محصولات ما به‌واسطه ویژگی‌های فیزیکی و مکانیکی خاص، و همچنین قابلیت انعکاس نور بالایی که دارند، باعث افزایش دقت و دید رانندگان می‌شوند، از این رو نقش به‌سزایی را در بهبود ایمنی پارکینگ‌ها، سهولت رانندگی، محافظت از رانندگان و عابرین پیاده ایفا می‌نمایند.

گواهی تست کیفیت محصولات بنای ماندگار

دریافت گواهی‌نامه ISO و CEهای اروپا برای محصولات شرکت بنای ماندگار نیز، نشان از تلاش و احترام به مشتری برای برخورداری از یک محصول استاندارد می‌باشد‌.

هدف‌گذاری و ارزش‌های اصلی مد نظر شرکت بنای ماندگار:

ارزش‌های لحاظ شده جهت تولید محصولات

نگرش، باور و دید کلی ‌ما در تولیدات بر این اساس است که درعین کارآمدی، زیبایی، رعایت استانداردها و مرغوبیت کالا، باید پاسخگوی طیف وسیعی از مشتریان باشیم، بنابراین سعی ما بر این است که با حفظ کیفیت تولیداتمان، قیمت مناسبی را نیز به مشتریان ارائه دهیم.

امید برآن است که بتوانیم محصولاتی با کیفیت، برای بهترین مردم جهان به‌خصوص هموطنان عزیز ایرانی، تولید نماییم.

علت اختلاف قیمت محصولات بنای ماندگار با بازار و سایر شرکت‌ها

همانطور که پیش از این اشاره شد، مشتری مداری شعار اصلی ما می‌باشد، بنابراین سعی می‌کنیم تا طیف گسترده‌ای از محصولات را با ویژگی‌های متفاوت داشته باشیم، این به معنای دامنه بزرگتری از قیمت‌ها خواهد بود، هرچند این مهم با سختی‌هایی همراه خواهد بود، و نیاز دارد تا موارد اولیه متفاوتی را مورد آزمایش قرار دهیم، که این موضوع مدیریت خاصی را می‌طلبد، اما سبب می‌شود تا جامعه هدف ما بزرگتر شود، و تعداد افراد بیشتری از محصولات با کیفیت بهتر، و قیمت مطلوب‌تر بهره‌مند شوند.

ارائه محصولات استاندارد

شرکت بنای ماندگار به‌واسطه همکاری با افراد توانا و متخصص، تلاش می‌کند تا استراتژی هدفمندی را برای بهبود هرچه بیشتر کیفیت محصولات خود مطابق با استانداردهای بین‌المللی ایجاد نماید. شما به‌عنوان مشتری حق دارید تا طیف مطلوبی از انتخاب‌ها را پیش رو داشته باشید، و با آگاهی و اعتماد خرید خود را انجام دهید.

لطفا امتیاز دهید
WhatsApp chat