شرکت بنای ماندگار تولید کننده تخصصی تجهیزات پارکینگ

09906099252

۰۲۱-۲۲۲۴۱۱۵۸

۰۲۱-۲۲۲۱۵۱۷۷

مجموعه نکات کاربردی جهت نصب تقسیم‌کننده

نصب تقسیم کننده پارکینگی

نکات مفید در خصوص نصب دیوایدر یا تقسیم‌کننده پارکینگ

جدا کننده‌ فضای پارکینگ، یا همان دیوایدرها، پس از اندازه‌گیری دقیق، به‌وسیله پیچ و رولپلاک در محل مورد نظر به زمین پیچ می‌شوند.

سایز پیچ و رولپلاک‌ جهت نصب دیوایدر:

طول پیچ و رولپلاک‌های مورد استفاده جهت نصب دیوایدرها، عموماً 10 سانتی‌متر است، که 5 سانتی‌متر آن در بدنه دیوایدر و 5 سانتی‌متر دیگر در زمین فرو می‌رود، که این موضوع باعث چسبندگی قوی‌تر جدا کننده‌ی پارکینگی به زمین، و جلوگیری از جابه‌جا شدن جداکننده‌ در صورت وارد شدن ضربه به آن می‌گردد، با این وجود در شرایط خاص، می‌توان از پیچ‌های 8 سانتی‌متری نیز استفاده نمود.

طول پیچ و رولپلاک جهت نصب دیوایدر

نحوه صحیح نصب دیوایدر بر روی سطوح اپوکسی و عایق شده:

ازآنجا که پوشش روی عایق کف‌ معمولاً بیشتر از 5 سانتی‌متر می‌باشد، لذا با انتخاب طول پیچ مناسب می‌توان مانع از آسیب رسیدن به لایه‌های عایق‌بندی شد، از سویی برای اطمینان بیشتر می‌توان در هنگام نصب تقسیم‌کننده‌ها، از تیم نصب درخواست نمود، تا از چسب‌های آکواریوم و سیلیکون برای پرکردن سوراخ‌ها استفاده نمایند، تا بدین طریق، محل‌های سوراخ شده آب‌بندی شوند.

نصب دیوایدر بر روی سزوح عایق شده

چه عواملی بر روی نصب تقسیم‌کننده مؤثر می‌باشد؟

فاصله دیوایدر از دیوار

به دلیل تفاوت طول و عمق پارکینگ‌ها در بناهای مختلف، امکان اعلام یک عدد ثابت جهت تعیین فاصله دقیق دیوایدر از دیوار ممکن نیست، از این رو به‌طور میانگین دیوایدرها می‌بایست در فاصله 80 سانتی‌متری از دیوار، و در وسط فضای طولی پارکینگ نصب شوند.

قابلیت نصب بر روی کلیه‌ی سطوح

تقسیم‌کنند‌های پارکینگی، هم در فضای باز و هم در محیط‌های داخلی ساختمان، و بر روی هر گونه سطح اعم از؛ آسفالت، بتن و سنگ قابل نصب می‌باشند.

نصب دیوایدر بر روی سرامیک

نصب دیوایدر بر روی آسفالت

فاکتورهای تأثیر گذار بر هزینه‌ی نصب دیوایدر:

عوامل متعددی هزینه‌ی نصب تقسیم‌کننده‌ را تحت تأثیر قرار می‌دهند، که در اینجا به‌طور مختصر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

نوع دیوایدر

نوع تقسیم‌کننده‌ (دیوایدر لاستیکی یا فلزی)، یکی از مهمترین عواملی است که مقدار هزینه‌ی نصب را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

تعداد دیوایدر

تعداد تقسیم‌کننده‌های مورد نیاز جهت نصب در محل مورد نظر یکی از فاکتورهای مؤثر در تعیین هزینه‌ی نصب متوقف‌کننده‌‌ها می‌باشد. هزینه‌ی نصب هر دیوایدر 25000 تومان است، که این رقم برای تعداد حداقل 50 عدد دیوایدر می‌باشد و برای تعداد کمتر از 50 عدد، به‌صورت پروژه‌ای قیمت‌گذاری می‌شود.

مساحت مکان مورد نظر جهت نصب دیوایدر

اجرت نصب تقسیم‌کننده‌، پس از برآورد اولیه در بازدید از محل مورد نظر به‌طور دقیق‌تر اعلام می‌شود، و هر چقدر متراژ مکان بیشتر باشد، هزینه‌ی نصب به مراتب افزایش می‌یابد.

لطفا امتیاز دهید
WhatsApp chat