شرکت بنای ماندگار تولید کننده تخصصی تجهیزات پارکینگ

09906099252

۰۲۱-۲۲۲۴۱۱۵۸

۰۲۱-۲۲۲۱۵۱۷۷

نکات اساسی پیرامون نصب ضربه‌گیر ستون

اصول و نحوه صحیح نصب ضربه‌گیر ستون:

ضربه‌گیرهای ستون یا همان کرنر گاردها از دو طریق پیچ و رولپلاک، و یا چسب روی سطح مورد نظر نصب می‌گردند.

نحوه نصب ضربه‌گیر ستون:

با استفاده از چسب

محافظ ستون پارکینگ به‌راحتی و با استفاده از چسب سیلیکونی یا پلی‌اورتان در کنج ستون‌‌ها و یا لبه دیوارهای ساختمان قابل نصب است. پیشنهاد شرکت بنای ماندگار در بیشتر مواقع استفاده از چسب می‌باشد، چرا که از این طریق نه کرنر سوراخ می‌شود و نه پوشش ستون آسیب می‌بیند.

با استفاده از پیچ و رولپلاک

گارد کرنر به آسانی و با استفاده از پيچ و رولپلاك، به‌صورت عمودی یا افقی در امتداد گوشه دیوارها یا ستون‌ها نصب می‌شود.

محل نصب ضربه‌گیر ستون:

محل قرارگیری محافظ ستون‌ بر روی ستون

ارتفاع ضربه‌گیرها یا همان کرنر گاردها از سطح زمین با توجه به فضای پارکینگ، نوع ستون‌ها و نظر کارفرما تعیین می‌شود، اما عموماً و با در نظر گرفتن ارتفاع نصب ضربه‌گیر در پروژه‌های مختلف، کرنرها از ارتفاع 10 تا 30 سانتی‌متری زمین نصب می‌شوند، که با توجه به ارتفاع 80 سانتی‌متری ضربه‌گیرها، تا ارتفاع 90 یا 110 سانتیمتری ستتون‌ها را پوشش می‌دهند.

قابلیت نصب بر روی کلیه‌ی سطوح

کرنر گارد یا ضربه‌گیر‌های ستون‌ بر روی تمام سطوح قابل اجرا هستند، و تنها نکته قابل توجه در این رابطه این است که، سطوح مورد نظر جهت نصب محافظ ستون اولاً می‌بایست کاملاً یکدست باشند، و هیچگونه بیرون‌زدگی یا نوار قرنیزی بر روی ستون نباشد، و ثانیاً؛ زاویه مورد نظر می‌بایست کاملاً قائمه (90 درجه) باشد.

فاکتورهای مؤثر بر هزینه‌ی نصب ضربه‌گیر ستون:

برای برآورد هزینه نصب گارد کرنر باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت، سه فاکتور از مهمترین آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

متراژ محل مورد نظر جهت نصب ضربه‌گیر ستون

هزینه‌ی نصب، به متراژ محل مورد نظر جهت نصب ضربه‌گیر ستون پارکینگ نیز وابسته است، و هر میزان متراژ مکان مورد نظر جهت نصب ضربه‌گیر بیشتر باشد، هزینه نصب نیز طبیعتاً افزایش پیدا می‌کند.

تعداد ضربه‌گیر ستون‌

عامل مؤثر دیگر در هزینه نصب ضربه‌گیرها، تعداد ضربه‌گیرهای مورد نیاز برای محل مورد نظر می‌باشد. هزینه‌ی نصب هر ضربه‌گیر مبلغ 10000 تومان است، که این رقم برای تعداد حداقل 100 عدد می‌باشد، بدیهی است که برای کمتر از 100 عدد ضربه‌گیر، قیمت داده شده به مقدار کمی تغییر می‌یابد.

تجهیزات و اتصالات به‌کار رفته جهت نصب

هزینه‌ی نصب محافظ ستون پارکینگ، با توجه به روش نصب آن توسط پيچ و رولپلاك و یا چسب (سیلیکونی یا پلی‌اورتان) متغیر می‌باشد‌.

2/5 - (2 امتیاز)
WhatsApp chat