شرکت بنای ماندگار تولید کننده تخصصی تجهیزات پارکینگ

09906099252

۰۲۱-۲۲۲۴۱۱۵۸

۰۲۱-۲۲۲۱۵۱۷۷

بهبود کارایی پارکینگ

بهبود کارایی پارکینگ یک موضوع مهم است و راه‌حل‌های بسیار جالب و مبتکرانه‌ای وجود دارد.

1- سنسورهای پارک هوشمند این دستگاه های کوچک در پارکینگ ها نصب می شوند تا بفهمند اشغال شده اند یا نه. آنها می توانند به رانندگان کمک کنند تا نقاط در دسترس را پیدا کنند و آنها را به نزدیک ترین نقطه راهنمایی کنند، و زمان صرف شده برای چرخیدن در اطراف را کاهش دهند.
 
 
 
 
2-  قیمت گذاری پویا برخی از شهرها و امکانات پارکینگ در حال آزمایش قیمت گذاری پویا هستند، جایی که هزینه پارکینگ بر اساس تقاضا در نوسان است. این نه تنها به مدیریت ترافیک و کاهش ازدحام کمک می کند، بلکه استفاده از پارکینگ های موجود را نیز بهینه می کند.
 
 
 
 
 
3- پارکومترهای مجهز به اینترنت اشیا فناوری اینترنت اشیاء (اینترنت اشیا) در پارکومترها به کار گرفته شده است تا نظارت و مدیریت زمان واقعی در دسترس بودن فضای پارک را امکان پذیر کند. سپس می توان از این داده ها برای اطلاع رسانی به رانندگان در مورد مکان های رایگان استفاده کرد و به برنامه ریزی شهری کمک کرد.
 
 
 
 
4- سیستم های پارکینگ خودکار سیستم های پارک خودکار که از روباتیک و اتوماسیون برای پارک و بازیابی وسایل نقلیه استفاده می کنند، در مناطق شهری که فضا محدود است، در حال افزایش است. این سیستم ها می توانند ظرفیت پارکینگ ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.
 
 
 
 
5- برنامه های موبایل و رزرو فناوری رزرو مکان های پارک را از قبل از طریق برنامه های تلفن همراه برای رانندگان آسان کرده است. این نه تنها یک فضا را تضمین می کند، بلکه زمان صرف شده برای جستجوی پارکینگ را نیز کاهش می دهد.
 
 
 
6- برنامه های پارکینگ مشترک برخی از پلتفرم‌ها در حال ظهور هستند که به مالکان فضاهای پارک خصوصی (مانند راه‌های ورودی یا پارکینگ‌های بلااستفاده) اجازه می‌دهند آنها را به رانندگانی که به دنبال پارکینگ کوتاه‌مدت هستند اجاره دهند. این می تواند به بهینه سازی زیرساخت های پارکینگ موجود کمک کند.
 


 

7- استفاده از تجهیزات لاستیکی نیز کمک می کند تا فضای پارک بسیار امن باشد و از لحظه ورود تا پارک خودرو آسیب های فیزیکی به حداقل برسد .
 
 
 
لطفا امتیاز دهید
WhatsApp chat