شرکت بنای ماندگار تولید کننده تخصصی تجهیزات پارکینگ

09906099252

۰۲۱-۲۲۲۴۱۱۵۸

۰۲۱-۲۲۲۱۵۱۷۷

تعمیر و نگهداری تجهیزات لاستیکی پارکینگ

تعمیر و نگهداری تجهیزات لاستیکی پارکینگ تجهیزات ایمنی لاستیکی پارکینگ نقش مهمی در ایمنی و زیبایی فضای پارکینگ دارد اما این تجهیزات نیز به مانند سایر محصولاتی که در ساختمان استفاده میشود نیازمند رسیدگی دوره ای و بازدید می باشد. در پارکینگ های مجتمع مسکونی و اداری کوچک نظارت بر این تجهیزات راحت تر است و در صورت بروز مشکل چون آسیب دیدگی برچسب ها و یا خود قطعات سریعتر صورت میگیرد بنابراین عمر مفید این تجهیزات معمولا طولانی تر است . در مجتمع های بزرگ تجاری – اداری به دلیل وسعت مجموعه ها و تعداد تجهیزات مورد استفاده و از آنجا که بهره برداری به صورت واگذاری سالانه به افراد صورت میگیرد معمولا نظارت درستی بر این قطعات صورت نمی گیرد و ممکن است در مدت زمان کوتاهی با تعدادی قطعات آسیب دیده و حتی از بین رفته مواجه شویم . پس لازمه حفظ این شرایط ایمن در مجموعه ها نظارت و بازرسی در زمانهای 6 ماهه و یکساله می باشد . در زیر نمونه ای از آسیب های وارده به به این قطعات و کاهش بهره وری آنها را مشاهده می کنیم .  
نمونه ای از ضربه گیرهای لاستیکی که به دلیل برخورد اتومبیل تغییر شکل داده است .
نمونه ای از متوقف کننده خودرو که به دلیل عدم نصب درست در محل پارک خودرو یا استفاده نمیشود یا ضربه های بدی از خودرو دریافت می کند.
متناسب نبودن محل نصب قطعات متوقف کننده خودرو نسبت به چرخ‌های ماشین
نصب متوقف کننده خودرو در انتهای خط کشی محل پارک که عملا کاربری ندارد.
نمونه ای از ضربه گیرهای لاستیکی که به دلیل برخورد اتومبیل تغییر شکل داده است .
نصب متوقف کننده خودرو در انتهای خط کشی محل پارک که عملا کاربری ندارد.

ضربه گیر پشت فلزی ستون که به دلیل عدم نظارت بخش لاستیکی در حال جداشدن است و برچسب نیز کنده شده است.

نمونه ای از متوقف کننده خودرو که به دلیل متناسب نبودن نوع ماده مصرفی با دفعات بهره برداری دچار اسیب شده و از عمر آن می کاهد .

نمونه ای از متوقف کننده خودرو که به دلیل متناسب نبودن نوع ماده مصرفی با دفعات بهره برداری دچار اسیب شده و حتی پارگی لاستیک شده است .

لطفا امتیاز دهید
WhatsApp chat