شرکت بنای ماندگار تولید کننده تخصصی تجهیزات پارکینگ

09906099252

۰۲۱-۲۲۲۴۱۱۵۸

۰۲۱-۲۲۲۱۵۱۷۷

جایگاه متوقف کننده خودرو

متوقف کننده خودرو در کجا باید قرار داد؟

متوقف کننده خودرو از  تجهیزات مدیریت ترافیکی می باشد که در برای توقف  خودروها، وسایل نقلیه موتوری، کامیون ها و سایر وسایل نقلیه سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

این تجهیزات لاستیکی  به رانندگان جدید، رانندگان نوجوان یا حتی افراد مسن اعتماد به نفس می‌دهند تا با خیال راحت رانندگی کنند و در محل پارک بدون ضربه به ملک و وسایل نقلیه اطراف پارک کنند.

 

متوقف کننده خودرو
نظم ایجادکننده در فضای پارکینگ

اولین و مهمترین مکان استفاده از این تجهیزات در مناطق مسکونی است که برای ایمنی عابران پیاده و رانندگان به توقف چرخ بسیار نیاز است. رانندگی در گاراژ یا راهرو گاهی اوقات می تواند مشکل باشد و نمی توانید حدس بزنید چه زمانی باید توقف کنید. از دست دادن کنترل روی فرمان یا توقف نکردن خودرو منجر به برخورد می شود که هزینه تعمیر خودرو به اضافه بازسازی اموال را افزایش می دهد.
جلوی فروشگاه ها، میدان ها، رستوران ها و سایر بازارها حجم ترافیک بالایی دارند و پارکینگ مشتریان نزدیک به جلو پنجره است. مردم اغلب نمی توانند نقطه دقیق توقف خودروهای خود و برخورد تصادفی با شیشه های جلو را تعیین کنند. در چنین حالتی، استفاده از توقف چرخ بین ویترین فروشگاه و پارکینگ می تواند آسیب را تا حد زیادی محدود کند.
همچنین می‌توانید توقف کننده خودرو را در پارکینگ‌های مجاور خیابان عمومی قرار دهید. به طور معمول، انواع مختلفی از رانندگان خودروهای خود را در پارکینگ پارک می کنند. اگرچه اکثر آنها مهارت های رانندگی بالایی دارند، اما رانندگی ضعیف توسط برخی از رانندگان جدید می تواند بر وسایل نقلیه شما تأثیر بگذارد. بنابراین، عاقلانه است که از توقف کنند خودرو در پارکینگ های عمومی استفاده کنید.
انبارها و کارخانه‌ها مکان‌های بعدی با ترافیک بالا هستند و استفاده از متوقف کننده خودرو در این مکان‌ها باعث صرفه‌جویی درآسیب دیدگی وسایل نقلیه و سود عابران پیاده می‌شود.

لطفا امتیاز دهید
WhatsApp chat