شرکت بنای ماندگار تولید کننده تخصصی تجهیزات پارکینگ

09906099252

۰۲۱-۲۲۲۴۱۱۵۸

۰۲۱-۲۲۲۱۵۱۷۷

سرعت گیر لاستیکی یا پلیس خوابیده

سرعت گیر لاستیکی یا پلیس خوابیده

 

سرعت گیر لاستیکی یا پلیس خوابیده،  یکی از رایج ترین و موفق ترین راه حل های بازدارنده ترافیک است.

سرعت گیرلاستیکی معمولاً در خطوط جاده ها، پارکینگ ها، فضاهای پارکینگ و مکان هایی که محدودیت سرعت کمتر از 80 کیلومتر در ساعت است یافت می شود. سرعت گیرهای لاستیکی، می توانند به عنوان رمپ های ناگهانی برای کاهش سرعت عمل کنند.

سرعت گیرهای لاستیکی محکم هستند – آنها می توانند ثابت شوند و روی هر سطحی باقی بمانند. از این رو، نصب آنها را آسان تر می کند. سرعت گیر لاستیکی می تواند روی هر سطحی، چه سطح کاشی یا هر جاده آسفالتی، ثابت بماند. لاستیک ولکانیزه استحکام و کشش باورنکردنی دارد. بنابراین، سرعت گیر لاستیکی می توانند با وزن هر وسیله نقلیه اضطراری بزرگ مانند کامیون های آتش نشانی، آمبولانس ها و اتوبوس ها مقابله کنند.

برخی از سرعت‌گیرهای لاستیکی حتی دارای ویژگی مقاومت ضد لغزش هستند که ایمنی عابران پیاده را بهبود می بخشد. اگر عابر پیاده یا دوچرخه سواری از روی آنها عبور کند، احتمال سقوط وجود نخواهد داشت.

سرعت گیر لاستیکی همچنین در برابر سایندگی مقاوم هستند. بنابراین، حتی اگر رانندگان نتوانند این سرعت‌گیرها را ببینند و با سرعت از روی آن‌ها برانند، هیچ آسیبی به قسمت پایین بدنه خودروی آنها وارد نخواهد شد.

به طور مشابه، سرعت گیرهای لاستیکی دارای طراحی به هم پیوسته هستند که به شما امکان می دهد بخش های بیشتری را برای افزایش طول بلندی اضافه کنید.   معمولاً سرعت گیرهای لاستیکی دارای رنگ های بازتابنده ای مانند قرمز، زرد و سیاه هستند. اما حتی اگر رنگ خیلی بازتابنده نباشد، بازتابنده ها یا نوارهای بازتابنده روی سرعت گیر وجود دارد.

این بازتابنده‌ها کاملاً براق هستند و به رانندگان اجازه می‌دهند تا سرعت‌گیرها را از فواصل دور ببینند، که در نهایت می‌تواند آنها را از رانندگی سریع منصرف کند. بنابراین، ممکن است تصادفات کاهش یابد که در غیر این صورت ممکن است فاجعه بار بوده باشند.

نصب آنها نیز بسیار ساده  است. با چندین پیچ و یک دستگاه حفاری، بر روی هر سطحی می توان آن را متصل کرد.

مواد دیگر برای کوهان جاده هالاستیک در واقع یکی از موثرترین مواد برای تولید سرعت گیر است. مواد دیگری نیز وجود دارد، از جمله بتن، پلاستیک و فولاد که می توان در تولید سرعت گیر از آن استفاده نمود.این اقدامات کنترل ترافیک از زمان ظهور وسایل نقلیه سریع در اطراف ما وجود داشته است. سرعت گیرها اقدامات ضروری برای آرام کردن ترافیک برای کنترل وسیله نقلیه سریع و تضمین ایمنی ترافیک جاده بودند.

لطفا امتیاز دهید
WhatsApp chat