شرکت بنای ماندگار تولید کننده تخصصی تجهیزات پارکینگ

09906099252

۰۲۱-۲۲۲۴۱۱۵۸

۰۲۱-۲۲۲۱۵۱۷۷

متوقف کننده بتنی و لاستیکی

بتن و لاستیک دو ماده رایجی هستند که از آنها ایستگاه های پارکینگ ساخته می شود و هر کدام مزایای منحصر به فردی دارند. اینجا در Monster، ایستگاه‌های پارکینگ خود را از لاستیک بازیافتی ممتاز تولید می‌کنیم، که محصول کلی بهتری را ایجاد می‌کند، البته با هزینه کمی بالاتر. جنبه هزینه بزرگترین مزیتی است که توقفگاه های بتنی پارکینگ ارائه می دهند: آنها یک راه حل بسیار مهم هستند. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که در این صورت، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. بتن فاقد دوام لاستیک است، به ویژه در مناطقی که مستعد بارش های شدید و هوای یخبندان هستند. هنگامی که رطوبت به ترک های ریز در بتن نفوذ می کند، می تواند یخ زده و منبسط شود که باعث آسیب اضافی می شود و طول عمر حاشیه های پارکینگ بتنی را بسیار کاهش می دهد.

توقفگاه های بتنی پارکینگ فاقد جذابیت زیبایی شناختی هستند با این حال، مشکلات محصولات بتنی فراتر از یک عمر کوتاه است. برای بسیاری از صاحبان مشاغل، پارکینگ های آنها اولین قسمتی است که مشتریان تجربه می کنند. از آنجایی که ایستگاه های بتنی پارکینگ مستعد ترک خوردن و فرو ریختن هستند، این امر می تواند منجر به یک پارکینگ بسیار نامطلوب شود. به رنگ یا عدم آن اشاره نکنیم. حتی اگر یک صاحب کسب و کار ایستگاه های پارکینگ خود را رنگ آمیزی کند تا زیبایی کلی بهتری برای کسب و کار خود ایجاد کند، باز هم خطر شکسته شدن یا رنگ پریدگی وجود دارد و برای حفظ جذابیت و شادابی رنگ آنها باید به طور دوره ای حاشیه های پارکینگ روتوش کرد.

اشیه های پارکینگ لاستیکی Monster راه حل برتر هستند این مشکلات مسائلی هستند که به سادگی با توقفگاه های پارکینگ لاستیکی Monster وجود ندارند. لاستیک ما درجه یک است، به این معنی که مانند بتن تراشه نمی کند، ترک نمی خورد یا خرد نمی شود. ما آنقدر از دوام آنها اطمینان داریم که سه سال ضمانت محصول را ارائه می دهیم. ما همچنین ایستگاه‌های پارکینگ را در رنگ‌های مختلف، از جمله سیاه (با نوار سفید یا زرد)، آبی و سفالی ارائه می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانید پارکینگ خود را مطابق با زیبایی کسب‌وکار خود سفارشی کنید. یکی دیگر از مزیت های اصلی کریدهای پارکینگ Monster وزن آن است. لاستیک معمولاً به عنوان یک ماده “سبک” در نظر گرفته نمی شود، اما در مقایسه با بتن، حمل و نقل آن بسیار آسان تر است. در حالی که حاشیه‌های پارکینگ بتنی می‌توانند بیش از 200 پوند وزن داشته باشند، وزن پارکینگ لاستیکی ممتاز Monster فقط 34 پوند است که کسری از وزن بتن است. این بدان معناست که نصب می تواند فرآیندی بسیار سریعتر و در نتیجه هزینه کمتری داشته باشد. اگر تغییراتی در ترازهای پارکینگ ضروری باشد، ایستگاه های پارک هیولا را می توان به راحتی جابجا کرد. علاوه بر این، این قابلیت حمل آنها را برای استفاده موقت، به عنوان مثال در جشنواره ها یا رویدادها، عالی می کند. مانند همه محصولات ما، توقفگاه های پارک هیولا یک راه حل برتر است. آنها کمی گرانتر از رقبای بتنی هستند اما طیف گسترده ای از مزایا و مزایا را ارائه می دهند.

متوقف کننده بتنی یا لاستیکی ؟

بتن و لاستیک دو ماده رایجی هستند که از آنهابرای تجهیز فضای پارکینگ استفاده میشود و هر کدام مزایای منحصر به فردی دارند. در تجهیز فضای پارکینگ از تولیدات لاستیک بازیافتی می توان استفاده کرد که به دلیل افزودنی های مختلف ، محصول کلی بهتری ایجاد می‌شود.

 بتن فاقد دوام لاستیک است، به ویژه در مناطقی که مستعد بارش های شدید و هوای یخبندان هستند. هنگامی که رطوبت به ترک های ریز در بتن نفوذ می کند، می تواند یخ زده و منبسط شود که باعث آسیب اضافی می شود و طول عمر حاشیه های پارکینگ بتنی را بسیار کاهش می دهد.

متوقف کننده خودرو بتنی
متوقف کننده لاستیکی

توقفگاه های بتنی پارکینگ فاقد جذابیت زیبایی شناختی هستند با این حال، مشکلات محصولات بتنی فراتر از یک عمر کوتاه است. برای بسیاری از صاحبان مشاغل، پارکینگ های آنها اولین قسمتی است که مشتریان تجربه می کنند. از آنجایی که ایستگاه های بتنی پارکینگ مستعد ترک خوردن و فرو ریختن هستند، این امر می تواند منجر به یک پارکینگ بسیار نامطلوب شود. حتی اگر یک صاحب کسب و کار ایستگاه های پارکینگ خود را رنگ آمیزی کند تا زیبایی کلی بهتری برای کسب و کار خود ایجاد کند، باز هم خطر شکسته شدن یا رنگ پریدگی وجود دارد و برای حفظ جذابیت و شادابی رنگ آنها باید به طور دوره ای حاشیه های پارکینگ روتوش کرد.

آسیب دیدگی متوقف کننده بتنی
آسیب دیدگی متوقف کننده بتنی

حاشیه های پارکینگ لاستیکی راه حل برتر ی برای تجهیز فضای پارک خودور می باشد. استفاده از لاستیک درجه یک کمک می کند عمر یک مجموعه از نظر تجهیزات طولنی تر باشد، چرا که مانند بتن تراشه نمی کند، ترک نمی خورد یا خرد نمی شود. یکی دیگر از مزیت های اصلی تجهیزات لاستیکی پارکینگ ،وزن آن است. لاستیک معمولاً به عنوان یک ماده “سبک” در نظر گرفته نمی شود، اما در مقایسه با بتن، حمل و نقل آن بسیار آسان تر است. در حالی که حاشیه‌های پارکینگ بتنی می‌توانند بیش از 50 کیلوگرم وزن داشته باشند، وزن پارکینگ لاستیکی ممتاز 5 کیلوگرم است که کسری از وزن بتن است. این بدان معناست که نصب می تواند فرآیندی بسیار سریعتر و در نتیجه هزینه کمتری داشته باشد. اگر تغییراتی در چیدمان پارکینگ ایجاد شود، به راحتی می توان جابجا کرد. علاوه بر این، این قابلیت حمل آنها را برای استفاده موقت، به عنوان مثال در جشنواره ها یا رویدادها، عالی می کند. تجهیزات لاستیکی کمی گرانتر از رقبای بتنی هستند اما طیف گسترده ای از مزایا و مزایا را ارائه می دهند.

متوقف کننده بتنی
متوقف کننده لاستیکی
لطفا امتیاز دهید
WhatsApp chat