شرکت بنای ماندگار تولید کننده تخصصی تجهیزات پارکینگ

09906099252

۰۲۱-۲۲۲۴۱۱۵۸

۰۲۱-۲۲۲۱۵۱۷۷

مزایا و معایب محافظ ها پشت فلزی ستون (کرنر گارد)

مزایا و معایب محافظ های پشت فلزی ستون – کرنر گارد ، ضربه گیر ستون پشت فلزی

بسیاری از مردم تمایل دارند ساختمان خود را مقرون به صرفه و ایمن کنند . کرنر گاردهای از جنس استنلس استیل قوی و بادوام بهترین گزینه برای محافظت از دیوارهای خود در برابر هر گونه آسیب هستند.

این محصولات لاستیکی از مهمترین گزینه های تجیهز پارکینگ ها می باشد.

  1.  از گوشه های آسیب پذیر محافظت کنید ، معمولا گوشه‌ها آسیب‌پذیر هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها به آنها آسیب زد. حفاظ‌های گوشه‌ای از جنس فلزی به محافظت از این نوع آسیب‌ها از روی دیوارهای کمک می‌کنند، زیرا بادوام هستند و نمی‌توانند به راحتی در معرض آسیب قرار گیرند. اما درهمین گوشه های فلزی می تواند در برخورد با خودرو آسیب زن باشد.

نمونه نصب شده محافط ستون پشت فلزی

2- نصب آسان پیشرفت های تکنولوژی نصب حفاظ گوشه ای از جنس استنلس استیل را آسان کرده است. آنها نیازی به مته یا میخ ندارند، یک چسب قوی به چسباندن حفاظ های گوشه ای به دیوارها کمک می کند. حفاظ های با کیفیت را می توان به سرعت نصب کرد. از این رو، فرآیند نصب را سریع و آسان می کند.

3- به نظر می رسد این نوع از محافظ ستون دارای عمر طولانی می باشد اما در اثر برخورد معمولا لاستیک آن آسیب دیده و باید در دوره های مختلف مورد بازدید قرار بگیرد .

آسیب های احتمالی در صورت عدم توجه به موقع به تجهیزات

 3- محافظ دیوار پشت فلزی لاستیکی گزینه های طراحی بسیار محدود ی دارد . به طور معمول فقط در رنگ مشکی موجود است و تعمیر و نگهداری آن می تواند پرهزینه باشد

شبرنگها دچار آسیب میشود.

شرکت بنای ماندگار تولید کننده تجهیزات لاستیکی در زمینه استفاده از این محافظ های  پشت فلزی ستون – کرنر گارد ، ضربه گیر ستون پشت فلزی و انوادع دیگر محصولات می تواند شما را راهنمایی کند .

لطفا امتیاز دهید
WhatsApp chat