شرکت بنای ماندگار تولید کننده تخصصی تجهیزات پارکینگ

09906099252

۰۲۱-۲۲۲۴۱۱۵۸

۰۲۱-۲۲۲۱۵۱۷۷

نقش متوقف کننده ها در پارکینگ چیست؟

نقش متوقف کننده ها در  پارکینگ چیست؟

با وجود سال ها تمرین، بسیاری از رانندگان متخصص بارها و بارها مرتکب اشتباهات پارک می شوند. یک راننده ممکن است در حین انجام این کار اندازه یک محل پارک را بیش از حد ارزیابی کند یا گیج شود. هنگامی که یک خودرو با وسیله نقلیه پارک شده دیگر یا اشیاء مجاور مانند اتوبوس، موتورسیکلت و غیره برخورد می کند، ممکن است خسارت مالی رخ دهد.

اگرچه نمی‌توانید از تمام اتفاقات پارک کردن  در محل جلوگیری کرد، می‌توانید با قرار دادن متوقف کننده خودرو در محل پارکینگ به طور استراتژیک از این آسیب جلوگیری کرده و ایمنی عابران پیاده را بهبود بخشید. شما می توانید این محدودیت ها را در انواع مختلف پارکینگ مانند  پارکینگ بازدیدکنندگان، پارکینگ معلولان و پارکینگ فرودگاه قرار دهید.

متوقف کننده‌های پارکینگ ماندگاری طولانی دارند و در برابر ضربه چرخ های ترافیکی وسایل نقلیه بسیار پایدار و مقاوم هستند.

بنابراین، متوقف کننده  پارکینگ برای کجا استفاده می شود و چگونه کار می کند؟ در اینجا دستورالعمل های کاملی وجود دارد که همه چیز را در مورد کار استاپرها مورد بحث قرار می دهد.

متوقف کننده یا کار استاپر چگونه کار می کند؟نقش اصلی متوقف کننده  کمک به رانندگان در تعیین ظاهر پارکینگ است. فضاهای پارک حادثه خیز را به فضاهای پارکینگ با نظم و خوبی تبدیل می کند. حتماً در جاهای مختلف متوجه یک پارکینگ شده اید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی این پارکینگ ها را جذاب می کند؟ اگر نه، به خواندن ادامه دهید.

تجاری گالریا- متوقف کننده خودرو

پریس سنتر – متوقف کننده پارکینگ

تصور کنید وارد یک گاراژ عمومی بزرگ شده اید، و جایی برای ایستادن ماشین خود در آن نزدیکی پیدا نکرده اید. شما چکار انجام خواهید داد؟ مطمئناً سعی می کنید مکان مناسبی برای پارکینگ پیدا کنید. متوقف کننده خودرو در آنجا به شما کمک می کند. مسیرهایی را به شما می دهد که کجا باید ماشین خود را پارک کنید.اگر مالک پارکینگ تجاری نیستید، ممکن است فکر کنید چرا باید از این بلوک ها استفاده کنم؟ آیا این بلوک ها فقط برای پارکینگ های خصوصی و عمومی نیستند؟ این نوع سوالات در ذهن شما می چرخد. بنابراین، تصور اشتباه خود را پاک کنید.  بیایید این مفهوم را با مثال دیگری درک کنیم! فرض کنید ماشین خود را با سرعت کمی در گاراژ خود می‌رانید یا بی‌احتیاط کرده و پای خود را از روی ترمز خارج می‌کنید بدون اینکه وسیله نقلیه موتوری را پارک کنید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ حتی با سرعت کم ممکن است بین ماشین و دیوار شما درگیری رخ دهد و باعث آسیب زیبایی شود. در اینجا این متوقف کننده های کوچک  ایمنی را در برابر آن حوادث ناگوار فراهم می کنند. متوقف کننده خودرو  چگونه کار می کند؟نقش اصلی کار استاپر کمک به رانندگان در تعیین ظاهر پارکینگ است. این فضاهای پارک حادثه خیز را به فضاهای پارکینگ با نظم و خوبی تبدیل می کند. حتماً در جاهای مختلف متوجه یک پارکینگ شده اید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی این پارکینگ ها را جذاب می کند؟ اگر نه، به خواندن ادامه دهید.

بانک گردشگری – نظم حاصل از متوقف کننده در ضفای پارک

آواسنتر – فرم خاص در فضای معماری هم به کمک

تصور کنید وارد یک گاراژ عمومی بزرگ شده اید، و جایی برای ایستادن ماشین خود در آن نزدیکی پیدا نکرده اید. شما چکار انجام خواهید داد؟ مطمئناً سعی می کنید مکان مناسبی برای پارکینگ پیدا کنید. یک سپر پارکینگ در آنجا به شما کمک می کند. مسیرهایی را به شما می دهد که کجا باید ماشین خود را پارک کنید.اگر مالک پارکینگ تجاری نیستید، ممکن است فکر کنید چرا باید از این بلوک ها استفاده کنم؟ آیا این بلوک ها فقط برای پارکینگ های خصوصی و عمومی نیستند؟ این نوع سوالات در ذهن شما می چرخد. بنابراین، تصور اشتباه خود را پاک کنید. توقف چرخ ها، به ویژه توقف چرخ های لاستیکی، می تواند در هر جایی که می خواهید ماشین خود را پارک کنید، تعمیر شود. ممکن است پارکینگ گاراژ یا محل کسب و کار شما باشد.

-مزایا و معایب کاراستاپرها

 !بدون شک متوقف کننده خودرو  به خصوص نوع لاستیکی نوآوری قابل توجهی هستند. کاربرد آنها نقش اصلی را در بخش حمل و نقل ایفا کرده است. با مشاهده مزایای بی شمار آن، بسیاری از شرکت ها شروع به تولید این بلوک های لاستیکی کرده اند

متوقف کننده خودرو مدل G 301 تولیدات بنای ماندگار

متوقف کننده خودرو مدل G 312 تولیدات بنای ماندگار

هر اختراعی مزایا و معایبی دارد. به همین ترتیب، سپر پارکینگ مزایا و معایب خود را دارد. با انتخاب متوقف کننده خودرو  لاستیکی می توانید خطرات آن را کنترل کنید. بیایید به طور خلاصه مزایا و معایب توقف چرخ را ببینیم.

مزایای استاپر

  • یکی از مزایای اصلی اجرای محدودیت های پارکینگ، محافظت در برابر حملات ناگهانی است. آنها هنگام نزدیک شدن به لبه پارکینگ به رانندگان هشدار می دهند. در مقایسه با مواد مختلف، متوقف کننده لاستیکی پارکینگ برای ایمنی بسیار خوب هستند. آنها خطر خطرات را کاهش می دهند و یک پارکینگ را به خوبی سازماندهی می کنند. همچنین در صورت برخورد تصادفی خودرو با آنها به چرخ جلوی وسیله نقلیه شما آسیبی نمی رساند.

 

  • یکی دیگر از مزایای متوقف کننده خودرو در فضای پارکینگ، جلوگیری از پارک کردن وسایل نقلیه در پیاده روها یا هر منطقه ممنوعه است. این موانع فیزیکی رانندگان را از عبور از فضای پارکینگ باز می دارد و از سایر مانورهای خطرناک جلوگیری می کند. ایمنی را برای پیاده روها، مناظر ظریف و سایر وسایل نقلیه فراهم می کند.

امروزه متوقف کننده های لاستیکی پارکینگ تقاضای بیشتری دارند. روش نصب آنها نسبتا آسان و کم هزینه است. کیت ها و راهنمای دستورالعمل وجود دارد که با بلوک های پارکینگ لاستیکی ارائه می شود. با پیروی از دستورالعمل های داده شده می توانید به راحتی آن را نصب کنید.

یکی دیگر از مزایای فوق العاده استفاده از کاراستاپرهای لاستیکی این است که می توانید هر زمان که بخواهید آن را حذف کنید. هم برای پارک کوتاه مدت و هم برای پارک طولانی مدت قابل استفاده است. اگر آن را در گاراژ خود اجرا کنید و سپس می خواهید خانه خود را تغییر دهید. می توانید آن را مستقر کرده و در مکانی جدید قرار دهید.

-معایب

متوقف کننده  پارکینگ برای جلوگیری از فاجعه با جلوگیری از عبور وسایل نقلیه از یک مرز در فضاهای پارکینگ طراحی شده است. اما آنها موانع قابل توجهی برای عابران پیاده ایجاد می کنند و منجر به صدمات فاجعه بار ارتوپدی و عصبی متعددی شده اند. به عنوان مثال، کار استاپر ساخته شده از سیمان می توانند آسیب های جدی به شما وارد کنند. ممکن است اتفاق بیفتد که ممکن است روی سپر به جلو بیفتید و به پاها یا بازوهای خود آسیب برسانید. در موقعیت های دیگر، اگر از موانع عقب بیفتید، خطر شکستن استخوان های شما وجود دارد. 

آسیب متوقف کننده های خودرو

آسیب متوقف کننده های خودرو

لطفا امتیاز دهید
WhatsApp chat